torsdag 22. desember 2011

.......fortsettelse av Den bortkomne julegave

Verden er liten og full av tilfeldigheter.
Jeg søkte opp pakkens eier på Facebook, og så at hun var gift med en mann med samme navn som min kjære. Dette synes ungene var fantastisk moro, og de måtte selvfølgelig se bilder av han som het det samme som pappa'n deres. Idet jeg er iferd med å klikke meg inn, kommer det opp at han her er venn med min mann på Facebook. Jeg ringer min mann sporenstreks og spør om hvor han kjenner denne personen fra og om han vet eventuell adresse.
"Jeg spiller fotball med han", sier Thomas.
"Da er det sikkert ikke samme person. Eieren av pakken har adresse i Alta", svarer jeg.
"Han her er fra Alta, og har vært her en periode", sier Thomas.
"Kan ikke du ringe å få adressen?", sier jeg.
Og vips så er det gjort. Noen timer etterpå stod en glad mann på døra for å hente pakken. Han skulle faktisk sette seg på flyet til nord i morgen tidlig.
Godt er alt som ender godt =)



Veldig glad for at pakken endelig kommer til rett eier før julaften.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar