torsdag 22. desember 2011

Den bortkomne julegave

Det dumpet ned ei julegave i postkassen i dag. Adressen var riktig, men navnet tilhørte ingen av oss....Det stod ikke noen avsender på gava, jeg åpnet den opp, men det stod bare en kort hilsen og et fornavn inne. Her er det noen som kommer til å savne ei gave, tenkte jeg, og satte meg ned foran PC'n for å finne riktig adresse. Fant bare et navn på gule sider som stemte, og adressen var i Alta. Kan det være riktig at avsender har blandet sammen Gjøvik med Alta? Neste stoppested på nettet ble derfor Facebook. Fant samme dame i Alta og bestemte meg for å sende en melding til henne. Håper dette er riktig person slik at gaven kommer frem og gleder rett dame. Nå venter jeg i spenning på svar slik at jeg får sendt gaven videre =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar