lørdag 1. september 2012

Snart "nytt" spisestuemøblement

Har vært på utkikk etter ei gammel spisestue, og plutselig ble jeg så heldig at jeg fikk tak i ei bestående av bord med seks stoler, en skjenk og et skap, kjempefint og midt i blinken. Hele settet var lakkert, så her var det frem med pussepapir og malepensler.

 skjenken
 
igang med grunning av skapet
 
Maling og mange strøk tar tid, men det er absolutt verdt det, blir veldig fint. Tror jeg har tatt siste strøket på skapet og skjenken i dag, så da kommer de forhåpentligvis på plass i morgen ♥ Bordet, som hørte til, er litt lite, så jeg kommer ikke til å bruke det på spisestua, men heller male det vi har der istedet. Stolene skal males til uka (forhåpentligvis). Gleder meg til alt blir ferdig =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar