fredag 9. mars 2012

POMPdeLUX

Jeg har virkelig fått øynene opp for barneklærne til POMPdeLUX og det har jentene også, spesielt Eline. Det ble den ene bestillingen etter den andre i høst og både mor og barn ble veldig fornøyde. Liker både kvaliteten, utvalget, fargene, prisen og ikke minst hvor lett det er å kombinere de ullike plaggene. Jeg synes spesielt jenteklærne er fantastisk fine. I går hadde jeg POMPdeLUX-party hjemme hos meg med flere venninner. Tenk å kunne shoppe i egen stue, paradis =)
Det ble både det ene og andre:


Nå er det bare å glede seg og vente på pakke i postkassen =)

For de som ikke er kjent med merket, vil jeg anbefale et besøk på web-shopen deres:
http://www.pompdelux.no/
Veldig oversiktlig å lett å finne frem på.

4 kommentarer:

  1. Heisann!
    Jeg fant den fine bloggen din hos Nib ;)
    Du har en nydelig header.
    Hjemmet ditt ser så koselig ut!
    Følger deg videre.
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk =)
      Håper du har hatt ei fin helg.
      Klem

      Slett
  2. Ja de har virkelig mye fint. Jeg handla MYE der på 70% i høst, ikke dumt :)

    Ha en god lørdag!! /Elin

    SvarSlett