onsdag 4. januar 2012

Global Chic


NIB starter året med en spennende utfordring - Global chic. Jeg tenkte på "kompisen" min som sitter og overvåker TV-stua vår og bestemte meg for å kaste meg med. "Kompisen" er kjøpt i Hellas, selv om den ikke er typisk gresk, og den får meg til å drømme om ferie og late dager i varmere strøk...... Elefanten og giraffen har blitt med hjem fra ferietur til Tunisia og flaskecoveret er selvheklet. Har mange minner fra ulike ferieturer rundt omkring i huset. I tillegg til at de hjelper meg til å mimres fantastiske turer, gir de meg også lysten og gleden til å planlegge nye!



3 kommentarer:

  1. Røff kompis og stilig stilleben. :)

    Godt nyttår, og lykke til fra Huldra. :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg! Ta deg en titt inne hos meg, så ligger det en liten overraskelse!!

    SvarSlett
  3. Enig med deg, det er så hyggelig med små minner fra fine ferieturer;) kreativt bidrag, og plakaten din henger i min dagligstue og minner meg på viktige ting;) hell og lykke

    SvarSlett