onsdag 2. februar 2011

Onsdag og fri

Deilig med onsdag og fri. Dette er dagen hvor vi har litt bedre tid på morgenen og slipper å stresse av gårde. I dag rakk vi til og med å til skolen. Veldig koselig å gå og småprate på vei til skolen. Malin møtte flere venninner på veien og til slutt ble det jeg og Eline som gikk bakerst og koste oss. Etterpå var det trening for mor, Zumba =) Kjempemoro selv om jeg er stiv som en stokk......med all vrikking må jeg vel klare å bli litt mykere etterhvert.
Ellers møtes jeg og min kjære mann Thomas ofte til lunsj på onsdager, og dagen i dag var ingen unntak. Koselig å få tid til å bare være sammen som kjærester iblant også.
På onsdager henter jeg alltid ungene på skolen og så bærer det rett i barnehagen for å hente Odin. Godt å få en lang ettermiddag sammen. Vel hjemme har vi god tid til både å slappe av, snakke om dagen i dag og til leksegjøring før middag. Nå er middagen vel fortært, Malin har dratt på håndballtrening og Eline og Odin leker i fred og fordragelighet. Thomas slapper av på sofaen og jeg blogger litt før jeg skal rydde og ordne litt.
Ønsker alle en kjempefin kveld =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar