tirsdag 12. april 2011

Bestevenner

Odin hadde nabojenta på besøk i dag. De koste seg veldig med legobygging og perling. Jeg overhørte dem snakke om vennskapet sitt:


L: Odin, du er den beste vennen min.

Odin: L, du er bestevennen min også.

L: Det er rart vi er bestevenner når jeg er mere år enn deg, men det er fordi du er tøffere enn de andre.....

Odin: Ja, du er også skikkelig tøff.

L: Jeg er sterkere enn deg da. Men ingen andre i barnehagen er sterkere enn oss.

Odin: Jeg er så sterk fordi jeg drikker så masse melk!

L: Jeg drikker også masse melk.

Odin: Vi kan leke sammen hver dag.

L: Ja! Denne blir skikkelig fin....

Odin: Min også!!


Satt og smilte for meg selv mens jeg hørte på dem. Veldig koselig og moro å høre på dem..........


1 kommentar:

  1. Ha ha, herlig samtale! Koselig å skrive ned slikt, morsomt for ungene å lese når de blir større. :-)

    SvarSlett