fredag 5. oktober 2012

Badet vårt ♥

Kaster meg med i NIB sin oktoberutfordring - BAD. Her kommer mitt bidrag............
 

Badet er det eneste rommet vi har bygd på siden vi kjøpte huset. Ved inngangspartiet var det et overbygg som vi bygde inn i huset, og dermed fikk jeg mitt drømmebad ♥
Er veldig fornøyd med høyden oppunder taket og den lekre lysekrona.
 
Vi la gulvflisene opp langs badekaret og den ene veggen på dusjen, dette ble jeg kjempefornøyd med. I dusjen kan du så vidt skimte de innebygde hyllene.
 
 
Underskapene er fra Kvik, mens overskapene er fra Ikea. Benkeplata har vi selv malt og lakkert for å få riktig farge.
 
 
 
Håper du synes det var spennende å ta en titt på badet vårt.
 
Nyt fredagen, finværet og de nydelige høstfargene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar