tirsdag 24. mai 2011

Noen bilder fra ferien...............

Jentene fikk flettet håret sitt mens vi var der, Malin flettet halve og Eline hele. Det ble noen timer med liding gjennom lugging og draing, men man må jo lide for skjønnheten............. Frisøren var kjempeflink og jentene var superfornøyde med resultatet.
Odin var også en tur innom frisøren. Heldigvis fikk vi klippet av hockey-sveisen, som han var i ferd med å få. Han var ikke like fornøyd med resultatet:
Jeg: Odin, så fin du ble. Er du fornøyd?
Odin: Men jeg ble jo ikke svart.
Jeg: Svart?
Odin: Ja, det er ikke svart.
Jeg: Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Du har jo ikke svart hår.
Odin: du sa jo jeg skulle bli lik som frisøren......................
(ikke helt det jeg hadde tenkt, men, men.....)
Vi koste oss skikkelig hele uken med varme og masse bading. På kvelden var det Mini-disco som var det store

1 kommentar:

  1. Får ikke noe særlig lyst til å reise til syden med så fine bilder! Tror nok det blir en tur til høsten, ja!

    SvarSlett